maandag 31 oktober 2011

LANDELIJKE WEEFDAG 5 november 2011

Zaterdag is het weer zover. In Barneveld komen de weefsters en die enkele wever weer bij elkaar. Maria van der Meer staat er met haar weefproducten en ik kom gezellig mee, zoals al vele jaren (mits ik niet in het buitenland ben). Behalve dat ik Maria assisteer heb ik uiteraard ook tijd om met u van gedachten te wisselen over interessante reizen, workshops, lezingen.....
Wilt u een workshop volgen....ik heb een paar data waarvoor u kunt inschrijven. Wilt u materialen voor uw folded embroidery, zoals speciale zijden, laat het mij vooraf weten en neem een kleurstaaltje mee. Ik zorg dan dat ik het in Barneveld heb. Geïnteresseerd in de mooie benen schuifje, of de mooie tessels uit India?
Ik neem een kleine voorraad mee!!!! Dus....heel graag tot ziens op de Weefdag bij de stand van Maria.

Geen opmerkingen: