woensdag 29 februari 2012

Berthi's Weblog

Berthi is van de week geweest en heeft 2 prachtige reportages op haar eigen blog gezet. Eén over de tentoonstelling in het van de Togt museum in Amstelveen en één over mijn tentoonstelling in Aalsmeer.
Van de week ben ik eerst met Berthi naar Amstelveen gegaan en daarna naar Aalsmeer. Ik dacht toen; eigenlijk is dat een heel leuke combinatie!!

Verborgen pracht van China in Aalsmeer, foto: Berthi
Ronald Kolk, Marte Röling en Margareth Stalman in Amstelveen, foto: Berthi
En kijk eens wat een lieve reacties er op Berthi's blog staan! Hier een voorbeeldje van Marijke de Bruijn:
Ook ik ben vandaag naar de tentoonstelling geweest in Aalsmeer. Zo heel af en toe gebeurd dat, een prachtige tentoonstelling in de buurt van Amstelveen, waar ik woon. Ik was erg onder de indruk van de verhalen die Mieke vertelde over de dorpen en de mensen die zij bezocht in China. Ook was ik erg in mijn schik vanwege al dat borduurwerk dat ik gezien heb. Vooral die kruissteken, mijn favoriete borduursteek, waren soms zo klein, dat ik er echt met mijn neus boven op moest hangen om ze goed te kunnen zien. Een erg indrukwekkende collectie die er hangt, je zou er zo voor naar China willen vliegen om ze in hun natuurlijke omgeving te zien. Maar zoveel geld en tijd heb ik niet, dus ik als er ergens in de buurt een tentoonstelling is, ga ik er naar toe en geniet met volle teugen. Bedankt Mieke, voor de prachtige verhalen die je ons verteld hebt vanmiddag, ik heb er erg van genoten.

Geen opmerkingen: