donderdag 16 februari 2012

Lezing in het KCA op 12 februari


Het stond aangekondigd in de plaatselijke kranten, maar ja, het was ook de laatste dag om op de schaats te staan. Kon 'de Verborgen pracht van China' tegen deze concurrentie op?
In ieder geval waren degenen die aanwezig waren erg enthousiast en daar ging het uiteindelijk om.








Ik heb al wat afspraken lopen; zo komt de Nijmeegse groep al a.s. vrijdag (17 feb)  en ook zondagmiddag (19 feb) verwacht ik bekenden. 
Gewoon aansluiten als ik wat achtergrond informatie geef en/of vragen stellen!
Als je het mij laat weten dat je komt dan probeer ik aanwezig te zijn.

























U bent allen van harte welkom om de kunst van Ma Hui en de gouaches uit Tonggu als onderdeel van de Verborgen Pracht van China en niet te vergeten de sieraden van Marijke Arp te bekijken en misschien wel te verwerven.


Twee werken van Ma Hui

Geen opmerkingen: